Kalaskväll!

Måndag jobbade jag, träffade Saga för att planera lite inslag i showen (Tillsammans) och tycker att det går framåt. Känns otroligt mysigt och roligt att göra den här föreställningen.

Idag är det min fina vän Annas 50-årsdag och här kommer massor med kramar på din dag! Eftersom jag befinner mig i Umeå nu så tog vi chansen att fira henne redan igår kväll.
 

Här hämtar jag henne efter en liten förvarning om att vara klädd och klar klockan sju! Ja, vi hade ju kunnat överraska henne helt - men det är ju kanske inte så kul att gå ut och äta i mjukisbyxor... Vi är inte helt olika när det gäller överraskningar!


Här hade vi samlats vid Odenkvinnan! Annas kompis Lena hade dragit ihop ett gäng glada vänner som var med på firandet.


Och här är stjärnan själv! Inte kan man tro att hon är mer än 25... Sötnöt! 

Härligt var det i alla fall att träffas och rå om henne en kväll - och vi hade bokat bord på Pinchos som nu skulle testas för första gången.


Och det blev både pussar och kramar och glada skratt! 


Blommor hör ju också till och Lena hade fixat så bra!


Det var otroligt svårt att fotografera i lokalen. Dessutom blev det en konstig inställning på kameran vilket gjorde att min sida av bordet inte kom med på bild. Desto bättre gick det att få med Anna tillsammans med Malin! Ni får ursäkta färgerna som blev väldigt märkliga.


Fint och mysigt ställe är det dock! 


Mycket rött och lite cirkuskänsla!


Och jättegod mat! Man får beställa i en app på telefonen och hämta själv för att ställa upp brickorna på speciella ställ på borden. Sedan är det bara att hugga in!
 

Och till desserten kom tjejerna in med fyrverkerier och sjöng för Anna. Fint!
 
Hon fick dessutom två desserter...

Nu orkar man inte så mycket efter att ha vräkt i sig tapas men gott var det och en supertrevlig kväll! Tack hela gänget och jag hoppas att din födelsedag har varit magiskt bra!

Nu befinner jag mig alltså i Umeå och har haft kollationering på Profilteatern för den nya "Räkna med mord" som ska spelas i restaurangmiljö på Hotell Mimer i Umeå och på turné i länet. Har haft en rolig dag på teatern, nu landat på hotellet, utnyttjat hantlarna som finns på rummet till ett träningsprogram och ämnar knoppa in tidigt. Ser fram emot en ny repdag imorrn!