Fina möten!

Känner mig glad och fylld av energi efter en bra dag med jobb och fina möten! Det finns ju människor som sprider glädje bara genom att finnas till och en sådan fick jag träffa till lunch:


Ann-Charlotte Pavval! Jag blir varm i hjärtat bara av att titta på bilden... Vi ses inte så ofta men när vi gör det är det bara att fortsätta där vi var senast. Fina och berikande samtal. Tack fina! <3

Och när vi var klara tog nästa möte vid då Kågis kom för att träffas och planera lite för den kommande föreställningen "Tillsammans" som vi ska spela 9 december på Nordanå. Joo, det blir bara en kväll så ni får passa på att köpa biljetter... Biljetter

Härligt att ses i Scandics ombyggda restaurang och lounge - och vi kom vidare när det gäller innehållet där det musikaliska verkligen känns som ett säkert kort. Nu ska jag bara skriva mina delar klart... Haha! Det blir talkshow, humor och mycket musik med de allra bästa!

Jag och Kågis ska ju jobba även nästa vecka då vi spelar höstens enda föreställning av "Lyckligare nu" i Skellefteå på Västerbottensteatern tisdag 17/10 kl 19.00. Det blir en enda chans även här men tiden räcker inte riktigt till för fler föreställningar nu. Det finns liiite biljetter kvar så boka: Biljetter Lyckligare nu

Nu är det dock slut med säljsnacket och jag ska ägna helgen åt något helt annat. Jag ska klura på lite material, repa text, umgås med vänner och kanske också få en skymt av sonen. Det är alltid fiiiiina möten! <3