Work, work, work...

Himmel vilken jobbvecka det här blev. Från kickoff för restaurangerna, till föreställning med "Lyckligare nu" och över till pappersarbete och sedan Matfesten igen och inbjudan till alla lokalproducenter och odlare som vi också ska träffa i maj. Dessutom har jag ett annat projekt i juni som ska få tid imorgon.
 
Timmar och minuter går fort när man vill hinna så mycket som möjligt innan man ska vara ledig. Jag har sååå roligt (jag älskar ju mitt jobb!) men längtar också såååå mycket efter att vara ledig! Vill vara barfota i sandaler, läsa böcker i solen, promenera utmed havet och njuta av att bara göra ingenting. Och då är maken bästa resesällskapet! 
 

Just idag känns också sommaren oändligt långt bort...

Men det kommer säkert att bli varmt här hemma också. Vädret i Kroatien är just nu inte kanonbra - men det brukar vara hyfsat så jag ser framåt med tillförsikt. Första gången vi var där 2009 så regnade det som det inte hade gjort på 30 år... Haha! Men vi hade en underbar semester ändå.

Träffade Megafonen idag och det skulle tas bilder utomhus men vi hade tur och solen tittade fram för att smälta bort snön. Perfekt!  Ja, det har verkligen varit full rulle men jag har ändå hunnit klippa mig (Tack Sara!) och fått underbart fotarbete (Tack Susanne!) så nu mår och går jag likafullt som en prinsessa.
 
Största irritationen under veckan har nog satadatorn vållat. Tunn och fin - men har för liten hårddisk... Den har två partitioner och jag sparar inget på C: men programvaror och uppdateringar tar mycket plats så nu lyser allting rött och det går lite tungt. Igår rensade jag programvaror och avinstallerade en del onödigt. Nu är 1GB ledigt... Ett I-landsproblem kan man tycka men jag ska ha det i minne till nästa gång jag ska byta. 
 
Önskar er alla en gooooood natt! Här ska sovas och imorrn väntar nya uppgifter!