Sååååå roligt!

En alldeles underbar arbetsdag är över och idag gjorde vi verkligen en kanonföreställning! Det tar ofta några föreställningar innan man spelat in sig och idag var det bara sååååååå roligt! 
 

Fullsatt, festligt och full fart på oss alla! Och vansinnigt kul! 

Ja, ni behöver inte fundera - sådana här dagar med fin publik har jag ju återigen världens roligaste jobb! Nästa prövning får jag till veckan då det är dags för skolföreställning 9.00 igen... Haha!
 
Och så roligt att Malin och Dick också var på plats i publiken. Jag och Malin är queen of selfies på våra rotarymöten och vi var ju tvungna att slå till även ikväll! 

Stort tack till vår fina publik och till mina kollegor som gör den här föreställningen såååå bra! Om ni tycker att jag är äckligt positiv idag - så är det helt korrekt. Vissa dagar är jag bara så glad... :)