Njuter av ledighet!

Skön ledig dag! Långsam morgon med gott om tid att vakna och för frukost. Sedan gick vi ut på en prommis i det hyfsade vädret. 
 

Man skulle kunna tro att vi är i fjällen - men jag måste avslöja att detta är en plogkant på Solbackens industriområde... Haha! 

Vi passade på att handla mat på vägen tillbaka - och maken köpte också lite trädgårdsmöbler...


Men hallå! Och jag som trodde att det var jag som var shoppinggalen... Haha!


Jag köpte tulpaner och med färska blommor på bordet blir det verkligen helg på riktigt!

Kvällens middag blev en glasnudelsallad med fröjalax som jag marinerat och sedan bara brynt på ytan så att den hade rå kärna inuti. Lite teriyaki, lime, japansk soja - fräscha och goda smaker!
 
Sedan smaskade vi på goooood ost från Stadskällaren som jag tror heter "Montagnolo Affine" - heeeelt magisk! Det värsta med den är att den tar slut... Haha!
 
Nu blir det Mello och en skön och ledig kväll. Har sparat lite jobb till imorrn men också bokat biobiljetter till "Sameblod" som ska bli väldigt spännande att se. Life goes on!