Lite lättare!

Alive and kicking igen! En mer normal dag där jag hunnit avverka rätt mycket jobb - som t ex ny text till min medverkan i Berättarfestivalen och förberedelser av Robertsfors Kommuns första Näringslivsgala. Den kräver nog några fler timmar men jag är på god väg.
 
Dessutom har vi varit ner till Polisstationen och fixat nya pass. Vi åker ju till Kroatien i maj för en behövlig paus.


Jag tyckte att jag såg stirrig ut på bilden i mitt gamla pass - men jag kan rapportera att den nya blev sju resor värre... Haha!
 

I afton har jag också varit på ett pass Yin Yoga som var precis det jag behövde för att få lite balans i tillvaron. Man sitter i samma position i fem minuter och jag tycker att det brukar vara lång tid. Idag hade jag kunnat sitta hur länge som helst.


Det kändes ungefär så här härligt! Tack Anki!

Nu blir det inte så mycket mer. Tidig start imorrn då jag ska vara på teatern i svinottan - men det blir som vanligt kul att spela igen! Tjolahopp!