Igång igen!

Efter ett par ljuvliga dagar har jag varvat upp igen. Så glad över att vi fick så härligt väder - även om jag inte hade tid att vara utomhus hela tiden. När man jobbat mycket en period så ligger också hemarbetet efter så igår tvättade jag och stökade på tills det var dags att åka till teatern.
 

Men jag har sett den och känt värmen... 


Lyssnat på snö som smälter...


Och njutit i solen! Den här bilden blev helt puckad då vidvinkeln ändrade lutning på det mesta. Men det var härligt och det framgår säkert.

Idag skriver vi 8 mars, Internationella Kvinnodagen - och Emilias 27:e födelsedag!


Grattis älskade du på din dag! Hoppas den blir lika magisk som du! <3 Önskar att vi kunde ha varit hos dig men du får ett par knasiga familjeselfies som tröst. Älskar dig! 
 

Familjen 1.
 

Familjen 2. Men roligt hade vi! Haha!
 

Idag har jag varit nere på Rivhuset för att vara med när Årets Kvinna skulle koras. Det blev inte undertecknad men det gör verkligen ingenting. Vinnaren är Linnea Wiklund som jobbar hårt för HBTQ-personers rättigheter i Skellefteå. Utmärkt val!! 
 

Det blev intervju av finaste Pär Strömbro och även en del frågor från publiken. Vi säger Grattis än en gång!

Nu ska jag samla ihop mig för att åka ner på teatern igen. Gårdagens föreställning gick riktigt bra - trots att nr 2 brukar vara lite lägre i energi. Vi fick stående ovationer så det måste ha gått hyfsat. Kul är det fortfarande! :)

Och här får jag presentera Nicke som både är tekniker och militärpolis i föreställningen. En kanonmänniska! Ja, det finns bara sådana på Västerbottensteaten... :)
 
Tack å hej leverpastej!