Jobb - men soooool!

Ja, jag har börjat jobba igen. Förbereder ett jubileum som ska genomföras nästa lördag och det ska bli riktigt kul. Kanske tråkigt att semestern är slut men jag sitter ute i solen när jag kan och då går allt lite lättare! Har dessutom glädjen att få umgås med familj och fina vänner utemellan och det är härligt!
 

Igår var vi bjudna till Åsa och Leif i Bodan där de har sin stuga. En skön sommarkväll på bästa stället!


Roligt att träffa fina killen Rex som vi kanske ska få hundvakta på promenader i augusti.


Och vi fick som vanligt jättegod mat - perfekt grillade lammracks med sötpotatis och annat gott.


Vacker vy efter en kvällspromenad i området. Tusen tack för en fin kväll!

Igår varvade jag jobb och sol och läsning. Jag har ju ett antal böcker jag både vill och måste avverka innan det blir medverkan i SVT:s Gokväll där jag ska komma med boktips. Väldigt inspirerande!

Idag har jag och maken också hunnit med en promenad innan middagen och det var skönt att sträcka ut när foten en dag är på sitt bästa humör. Längtar efter träning!

Kan ju också behövas när man gillar att ta en fika - idag blev det hos mamma som fick kärt besök av pappas syskon och svägerska.


Lillebror Curt bor i Norrtälje och var på turné tillsammans med...


...sin söta fru Kerstin och...


...sin fina syster Sonja som bor i Umeå. Sååå roligt att träffa er alla!


Mamma var på sitt allra bästa humör och vi fikade och kikade på gamla bilder som hon plockade fram.


Här är jag och Lars tillsammans pappas syster Eivor som vi tyckte var en riktig lady då hon kom och hälsade på från Göteborg.
 

Och här är är kusiner samlade hos min farmor i hennes stuga ute i Åkern. Jag hade mycket hår då också... haha!


Och här är min farfar Algot som ju gick bort när jag bara var ett år.


Kusin Åsa och Thomas på besök och i bakgrunden söta syster Malin och lillebror Roland.


Den här bilden dök också upp och jag blev så glad över att se våra finaste gullungar Oskar och Emilia när de busar hos morfars tillsammans med kusin David och Rebecca. Älskar er!
 
Nu ska jag tagga ned med lite deckare på TV och imorrn åker vi till Lövånger och träffar Ulfs familj och släktingar. Blir fint att få göra ett besök i Gladaviken! :)