Snögaranti...

Så nöjd över att barnen och deras kompisar valde att köra hem innan snöovädret! Det hade inte varit kul att ha dem efter vägarna nu. I och för sig hade ju Emilia utlovat sörlänningarna snögaranti - men jag tror inte att de hade velat stanna och skotta...
 

Det har däremot vi fått göra. Inte bara i Stockholm det ser ut som ett julkort. Här är det också komplett med selfie och allt! Haha!

Har varit risig i kistan ett par dagar och därför mest hållit mig hemma. Det har alltså inte blivit någon träning den här veckan och jag tror att min almanacka känner mig väl. Gårdagens blad var klockrent:


Hahaha!

Nyårsdagen blev det faktiskt pizza men igår lagade jag en kycklinggryta med massor av grönsaker. Kändes skönt att återgå till vardagen på något sätt.
 
Nu kurerar jag mig, slappar i soffan och packar lite inför fredagens resa. Ska bli otroligt roligt med en tjejresa med "Christines"!