Ny vecka - nytt liv!

Igår var jag mest bara trött. Somnade inte förrän 04.00 på söndagmorgonen och det brukar avspegla sig på resten av dagen. Lite tvätt och lite stök och diverse middagsfix. Fick räcka. I natt så började det nästan på samma sätt men jag ställde ändå väckningen och hoppas att en tidigare start idag kan leda till bättre sömn. 


Dessutom har jag nu varit och kört ett fruktansvärt Tabata-pass med Anki i Kasamgaraget... Därav den utsmetade mascaran. Hon är för jädrigt bra på att driva på oss att göra mer än vi egentligen orkar! Vi klagar givetvis - men till ingen nytta... Haha!

Annars har dagen ägnats åt skrivjobb. Jag håller ju på med en ny text och ska även göra ett specialskrivet jobb i Vännäs på torsdag. Bara att låta fingrarna knattra på! Tur att jag kunde ta en paus och äta god lunch med fina Mia Sommar på Stadskällaren! Trevligt och jättegott! Nu ska vi också dra igång sånglektionerna och jag längtar! Vill ju gärna sjunga igenom det jag tänkt ha med i den kommande produktionen - så att det också låter lite bättre. Hon är en lysande pedagog!

Handlade mat och passade på att köpa ett jättefång rosor till hemmet. Sååå härligt med färska blommor på bordet! Fanns inga vita (favoritfärgen) så det fick bli mer färgglatt! Känns att våren är på G och jag längtar verkligen efter ljuset!
 
Ha en fin kväll alla! Imorrn innehåller det nya livet ett YinYoga-pass!