I <3 Hakkas!

Det blev en jättefin kväll i Hakkas! Ett tjugotal personer kom och jag är så tacksam över alla fina möten med varma och intresserade människor! Tack för att ni kom! 


Till syrran måste jag säga att jag tyvärr inte stal med mig de underbara retrodraperierna i sammet... Men vi var välkomna tillbaka... Haha!

En väldigt kär gäst ikväll var finaste Anna Åsdell från Girón Sami Theater som jag lärde känna under Norrländsk Passion. Jag kallade henne "solen" och när ni ser henne förstår ni varför:
 

Hon strålar! Och i så fint sällskap strålar Kågis lika mycket! Finingar!


Jag ville också stråla... Stor kram och tack för att du kom Anna! Jag blev såååå glad!


Kågis blev också glad över att träffa en namne från Teaterföreningen som även han var Liverpoolfan! Han hade t o m tatuerat "Yo'll never walk alone" på armen - och deras Liverbird på axeln... Klart avis!
 

Avslutar med den påse vi fick som tack och instämmer! Nu har vi kört upp till Gällivare för att sova på utmärkta Quality Hotel Lapland. Skööööönt!
 
Imorrn spelar vi i Ullatti och sedan blir det hemresa. En väldigt lyckad turnésväng så långt. Ser fram emot fortsättningen. Nu blir det godnatt!