Definitivt slut...

Slog upp mina ljusblå redan halv sju idag. Och det var alldeles tyst i huset. Alla hade åkt... Kändes tomt! 
 
Det har varit full rulle här en tid och vissa dagar har vi kanske känt att vi skulle behövt lite egen space - men nu är det glömt och jag vill bara att ni kommer tillbaka igen... Tack för alla glada skratt, kramar och härliga samtal Oskar & Emilia! Extra tack också till Belinda, Fredrik, Elin och Sascha! Vi saknar er redan! 
 

Blev också extra lycklig över lappen som satt på kylskåpet när jag steg upp... <3 Vi har haft fina besökare.

Idag har vi mest ägnat åt att röja bort julen och tvätta sängkläder och handdukar. Det blir ju en del tvätt på några dagar men snart är det också gjort. Lite risig i kistan idag så jag valde att hoppa över kvällens träning men imorrn är jag på G igen!
 

Köpte hem lite fräscha tulpaner och det är så vårigt och härligt att ställa på bordet när julen åker ut! Jag blir glad och saknar inte julgranen som nu är ute i kylan. Julen är bäst innan jul! Haha!

Nytt år och nya föresatser. Kollade almanackan och noterade att läget är oförändrat:


Ska man förändra sig själv får man också göra det själv!

Nu blir det lite slö tid i soffan och en lång natt innan det vanliga jobbet tar vid! Julen och ledigheten är definitivt slut...