Time flies!

Hektisk torsdag och fredag! Vi har repat och haft genomdrag och de dagar jag tyckte mig ha till förfogande för Darling Dorotea har snabbt gått åt... Men det går framåt!
 

Onsdag hann jag ju förbi mamma som var på sitt soligaste humör och t o m förstod att jag hade mycket att göra under repetitionerna.


Torsdag fyllde maken 59 och han tackar så mycket för alla hälsningar han fått via mitt Facebook och Instagram! Jo, han fyller ju år - men ser fortfarande likadan ut...


Den här bilden är från 1978. Ja, ni känner säkert igen snyggingen till höger?

Vi träffades året efter och firade därför också 38 år i fredags. Coolt va? Tiden flyger verkligen iväg och jag har fått äta upp mitt svar mer än en gång på Ulfs fråga om hur länge jag trodde att vi skulle vara tillsammans; "Ja, två, tre månader kanske..." Haha!


Annars har det varit mycket tid på teatern. Här sitter regissören Bobo Lundén i mitten och visar vår filminspelning för Stina och David. De ser ut att tycka att det är jätteroligt... Haha!


Och här hade jag sminkat mig alldeles själv för ett genomdrag igår där vi också hade lite publik.

Herregud, vilken genomkörare! Min roll håller ju ihop föreställningen och när jag ockå repeterat så kort tid är det otrooooooligt mycket att hålla reda på... Tur att alla runt omkring är så duktiga! Men det gick vägen och nu har jag helgen på mig att sätta allting - text och scenerier!


Idag har jag unnat mig välbehövlig njutning. Tog en långpromenad i det galet fina vädret. Det här är norra Sverige när det är som bäst; Solen gnistrar i den vita snön och jag bara trivs!

Och under temat "Time flies" får jag också lov att presentera en annons från början av 80-talet där jag tydligen gjorde lite modelljobb...
 
"Värsta HM", var barnens kommentar... Haha!
 
Nu har jag handlat mat, tvättat en maskin och ska ta en dusch innan det är dags att åka ner på ladan och kika på Mello! Sååååå kul! Ha en fin fortsättning på helgen alla!