Lättare sagt än gjort!

Pratade just med lillebror och vi kom in på min tidigare humörsvacka när jag inte ens orkade åka och träna. Han påminde mig då om mitt eget råd till honom; Ge aldrig avkall på din "egentid" med träning och återhämtning... Hahaha!

Ja, det är minsann lättare att råda andra än sig själv. Det är tur att han kan spegla mig. Nu kan vi vara nöjda båda två eftersom jag tränade igår och även tog mig tid till ett 90 minuters YinYoga-pass i afton. Det var helt ljuvligt!
 
Hittade en så fin bild av oss när jag letade bilder till hemsidan. Ja, man förirrar sig snabbt... Här var vi i alla fall i svampskogen i höstas. En mysig afton med mycket kantareller! 


Hittade också den här underbara bilden av mig med Max och My i famnen. Kärlek och galenskap med sötingarna!

Den här bilden där jag läser bok för Annas tvillingar var ju också lite galen... Man kan tro att de inte är nöjda med läsningen... Haha!

Ja, jag har förirrat mig lite då och då med bilderna men har också jobbat sjukt effektivt idag med planering, organisation, ansökningar och annat nödvändigt. Känner mig nöjd med dagen och ska bara skriva lite till, duscha och sedan lägga mig i nytvättade och lite krispiga sängkläder. Det är ju bara för härligt! 
 
Ser fram emot en hård jobbdag även imorrn och jag längtar! Det är något med att man trivs med det man gör som får hjärnan att bete sig på ett väldigt motiverat sätt. Bara att "go with the flow".