Mot ljusare tider!

Ännu ett par fina dagar har gått och nu är det faktiskt färdigjobbat för det här året. Så skönt! Ja, jag har ju alltid något på gång om jag blir sysslolös, men utan deadlines, så jag kopplar av till max. I tisdags var det årets sista boktips i Go'kväll och jag och Ingalill hade med oss travar med böcker. 
 

Här är jag laddad till tänderna i studion innan sändning...

Och här är vi på plats vid disken precis innan start!

Den här gången hade vi laddat med så många böcker att vi visste att vi nog inte skulle hinna tipsa om alla - men vi gjorde så gott vi kunde och ibland är det bra att vara lite rapp i käften... Haha!
 

Hade fått ett par tips av Therese Eriksson som ledde samtalet på biblioteket i Skellefteå sist och "Själarnas ö" var ett av dem. Väldigt stark kvinnohistoria.
 

Glada, och för en gångs skull tysta, när programmet avslutades av utmärkte Beppe Starbrink.

Igår stökade vi på här hemma och avslutade kvällen med glöggfest tillsammans med alla härliga kvinnor i Kasamgänget. Tusen Tack till Anki som så frikostigt bjöd in oss till sin juliga stuga. Många skratt, fina paket, goda ostar och härligt sällskap! Jag tog t o m ledigt från fotograferingen så allt är i fint minne bevarat.

Idag har vi städat, handlat det sista och tagit in granen som nu står kladd och klar. Ikväll hämtar vi Emilia på flyget och på lördag morgon kommer Oskar. Sååååå otroligt roligt! Jag längtar så mycket efter barnen och att ha hela familjen samlad. Kyl och frys är full med mat så nu skulle vi nog kunna bli insnöade en vecka...

Avslutar med att gratulera oss alla som nu äntligen går mot ljusare tider!