Ledig dag!

En toppendag fylld med det bästa av det bästa; ledighet, sovmorgon, tvätt, plock och städning. Joo, när man haft marginellt med tid över en lång period blir t o m städning ganska roligt. Fick också paus med fikabesök av fina Tina som jag inte träffat på länge. Att surra med gamla kompisar är ju som en promenad med väl ingånga skor, bara att fortsätta gå där man stannade sist. Så kul att du kom! 
 
Sedan blev det bakning av knäckebröd och god middag med hälleflundra, pepparrot och brynt smör. Efter maten kom det också mer kramar då syrran och barnen dök upp:


Gooooaste gullungarna vill vara nära och det gillar jag!


Malin var nysnyggad i håret och det såg ut som om vi hade valt kläder tillsammans. Prickigt och prickigt!

Nu är Nordanå också bokad till 8 december nästa år och en ny kväll TILLSAMMANS med året som gått och finaste sällskapet! Så kul!
 
Det kommande året innehåller både egna föreställningar, projektledning, turné med Profilteatern och annat smått och gott. Ska försöka boka in lagom mycket så att jag också hinner njuta av ledighet mellan varven. Men det är inte lätt när man har världens roligaste jobb... Haha! Nu ser jag dock fram emot julen och att barnen kommer hem. Det är verkligen det bästa jag vet!
 
Vi hörs när det rörs!