Go'kväll!

Ännu en arbetsdag är nu till ände och idag inledde jag den med att klippa och färga håret hos bästa Sara! Nu klarar jag mig några veckor i alla fall.


Igår var det ju sänding i Go'kväll igen och det blev en rolig och glad stund med mycket skratt tillsammans med programledaren Linda Olofsson, boktipsaren Göran Everdahl och regissören Maria Blom som var kvällens gäst.

Hon är kanske mest känd för sin film "Masdjävlar" men har nu gjort en ny familjefilm "Monkey" som kommer lagom till jul. Hon är också en oerhört trevlig människa och vi hade många gemensamma bekanta.
 

Jag och Göran turades om med våra boktips...

...och skrattade vidare! Jag tycker verkligen att det här är jätteroligt och igår tyckte jag också att det syntes.
 
Har haft långt samtal med Ingalill Mosander idag då vi gått igenom våra julklapps-boktips där vi ska presentera ett tiotal var - allt från barn till vuxenlitteratur - 19 december. 

Har putsat på manuset till "Tillsammans" och ska repa själv imorrn innan det är dags för ett gemensamt rep och genomdrag på fredagkväll! Kommer att bli en härlig kväll. 
 
Ha det bäst alla fina så ses vi snart igen!