Jobbar på!

Full fart på alla sätt. Jobbar som vanligt men har varit duktigare på att röra på mig och det märks. Man orkar mer och känner sig piggare!
 

Igår var jag och maken ute till lunch och vandrade broarna runt. Vackert!


Ja, även åt andra hållet. Det här är min favoritrunda och nu hade vi även ett uppdrag. Killen som följde med oss var dock inte lika intresserad av utsikten...


Goldenkillen Rex är jättefin och skulle nog kunna gå den här rundan själv. Imorrn ska vi göra en ny tur.

Hann jobba på förmiddagen och på kvällen men igår eftermiddag åkte jag på ett möte i Umeå. Jag ska ju ha något att göra även i höst och det blev ett roligt möte där jag också kikade in på ett nytt hotell:


Elite Hotel Mimer håller till i den här magnifika skolbyggnaden där det också ska spelas teater i höst. Kanske blir det med mig i en av rollerna? Ska bestämma mig för ett av ett par olika uppdrag nästa vecka så vi får se var jag hamnar.

På vägen hem mörknade himlen ordentligt och här har jag just passerat Daglösten när allt blev svart och regnet började forsa ned... Det är inte ofta jag kör UNDER hastighetsbegränsningen men det var omöjligt att hålla 110 norr om Bureå.
 
Nåja, jag kom hem och åkte till mamma en sväng för gott fika. Imorrn ska jag följa henne till doktorn för undersökning och torsdag morgon ska hon få sin Pacemaker. Tror att det blir jättebra!

Men idag har jag hunnit med jobb och flera möten. Direktsände i radion efter lunch tillsammans med Åza Meijer och hann berätta mycket om Matfesten. Jodå, jag fick också bemöta kritiken över att arrangemanget förändras, då många också ringt radion, men i år blir det så här och nästa år kan Matfesten kanske utvecklas ytterligare? Kul är det ju att många engagerar sig och jag hoppas att en del går med i föreningen och är med och jobbar nästa år.
 
Nu blir det lite mer jobb och sedan sängen. Jag är rätt stressad och lite trött men jobbet känns ändå kul och bra. Styrelsen visar stort engagemang och vi gör det vi kan tillsammans! Ha det fint alla!