Familjen!

Påsken börjar fint med mycket familjekärlek! Ja, även ett par föreställningar av "Darling Dorotea" som nu går in i slutfasen. Nu återstår bara två veckor så ta chansen: 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28 eller 29/4. Igår fick jag dessutom besök av en av finkusinerna:


Här sitter jag tillsammans med Marlene som kom från Umeå för att hinna träffa mig och Malin under ett par dagar. Sååååå roligt! Vi hade mycket att ta igen och är rätt snacksaliga båda två så det var väl tur att jag kom ihåg att spela föreställning... Haha!

Dessutom hade jag igår besök av ett par kompisar, fina lillebror på lunch och strax innan showdags fick jag göra bästa hämtningen på Falmark: 
 
Älskade Emilia! Välkommen hem! 

Hon kom också på föreställningen tillsammans med fina kompisen Maggan och barnens kusin Johan. Underbart att ha er i publiken! Dessutom blev jag extra glad när jag kom hem och möttes av nästa överraskning:


Älskade Oskar! Välkommen hem! Nu får påskhelgen bli hur som helst för jag kommer ändå att vara nöjd och glad! Att samla familjen är verkligen den stora höjdpunkten. 
 

Och idag kom Marlene på lunch efter att ha övernattat hos Malin och vi fick fortsätta att surra ikapp. Så roligt! 
 

Sneglade på almanackan och inser att den var helt korrekt!


Efter fisksoppa till lunch fick vi också avnjuta den här underbara morotstårtan från Mina magiska bakverk. Sååååååå magiskt god!

Och vacker! Nu är fatet inte det bästa men själva tårta utsökt vacker!
 
Vi fortsätter i matens glada tecken och ser fram emot en grillmiddag i afton. Life is even better now!