Sol och träning!

En riktigt bra dag i Tucepi! Vem hade kunnat tro att jag skulle vara påklädd och klar för att springa strandpromenaden redan 07.30? Inte jag i alla fall... 


Men det blev fem kilometer med underbar utsikt över havet.
 

Typ sjukt nöjd! Sedan gick det bara utför... Haha!

Efter frukost hade vi ett pass med hälsolära och fick testa att massera varandra för att träna på att vara här och nu. Så otroligt härligt. Gick sedan ut för att lägga oss i solen men det började blåsa så otroligt mycket att vi tog en promenad mot de små butikerna längre bort. 


Finaste Mie på strandpromenaden!
 

Men sablar så sur när hon inte fick köpa en madrass... 


Gott om duvor på vissa ställen.


Här på flykt!


Fina vyer och krokiga träd.


Semesterparadis! Vattnet är ju bara så klart och grönt.


Och vi hade tur på affärerna... Flera påsar!


Det firade vi med att äta lunch ute. Men nu hade vinden mojnat så vi gick tillbaka, tog ett dopp i havet och landade i solstolen för en skön eftermiddag.
 

Ja, vi badade i poolen också!


Gull-Mie!

Sedan drog musiken igång och PRO, nej förlåt, Korpen, drog igång sin vattengympa... Och vilken musik! När man hör "Alla vill till himmelen..." i dansbandstappning kan man ju nästan gråta... Tyckte att jag såg en av deltagarna i rosa Skellefteå-mössa så jag zoomade det jag kunde. Stämde kanske inte...


Mössan är rosa men texten är Luleå... Och vad kvinnan till höger gör har jag ingen aaaaaaaning om... Haha! Måste vara den sämsta bild jag har tagit.


Hela gruppen efter träningspasset i afton som jag faktiskt skolkade från. Det var så skönt i solen och jag har både gått och sprungit och det fick räcka för idag. Ibland måste man unna sig lite vila också!
 
Middag ikväll och nu har vi landat på rummet. En riktigt härlig dag! Ska bli skönt att sova och jag ser fram emot morgondagens träning och bad i havet! Tjolahopp!