Sång och glädje!

Piggare igår - men så sov jag också i tio timmar... Det behövde jag säkert. Hade tänkt hinna ut på en svampexkursion på förmiddagen men det fick jag tyvärr stryka då jag sov för länge. Eftermiddagen blev desto gladare!

En låååång sånglektion hos bästa Mia Sommar Löfgren gav mig så mycket energi! Hon är en pedagogisk pärla och lockade fram toner som jag aldrig tagit tidigare. Det känns som en fantastisk början då vi som mål ska försöka hitta min röst. Kanske inte baaaaara den högljudda... Haha!

Åkte hem och fixade lite middag till kvällens middagsgäster (nej, det blev ingen avancerad trerätters) som bjöds på biffar och kantarellsås.
 
Karin och Tina! Vi har hållit ihop sedan mitten av 80-talet då vi jobbade på ICA. Jo, jag har ett förflutet som snabbköpskassörska och det kan kanske vara bra att falla tillbaka på när pensionen tryter?
 
En rolig kväll med många skratt och en hel del catching up. Så enkelt och okomplicerat med de här finingarna!
 
Idag har jag stigit upp tidigt och hunnit jobba undan en hel del bara på förmiddagen. Känns otroligt bra! Nu ska jag fortsätta med specialskriven text inför kommande uppdrag. Bara kärlek!
 
Ha en fin fredag alla!