Prioriteringar...

Igår åkte jag iväg till Piteå för ett par jobbdagar tillsammans med Åsa! Vi ska skriva nytt och tänker hålla på med det under hösten. Alltså ingen panik men väldigt roligt att komma igång!

Jag anlände för tidigt och hade kommit överens om en date med Alma så vi tog en promenad och gick ut till hamnen. Hon är otroligt rolig att vara ute med och så klok.

Dessutom är hon en utmärkt fotomodell! Ställer upp sig direkt. Lite långt bort kanske men man kan ju inte få allt...

Fixade middag, testade mitt nya kastspö och sedan satte vi igång med skrivandet och har nu hunnit en bit på väg. Riktigt roligt! Idag var det däremot så otroligt vackert väder att vi valde att spåna idéer ute i skogen. Jodå, man kan göra det!
 

Vad sägs?
 

Karl-Johan-land och en kompis!
 

Ja, ja... en kompis till såklart! Lagotto ska ju vara en tryffelhund men svamp är hon inte jätteintresserad av...


Träffade också på Åsas syrror och en kusin. Fikastunden är den bästa!

Åsa har lärt mig allt om svamp och de här röda ska tydligen vara godast... Haha! 

Det blev inga mängder men kul ändå att vara ute i skogen. Kom hem i afton och skulle iväg på träning och hälsoträff men började må lite illa (nej, jag åt inte upp den röda...) och kände mig rätt slut. Då måste man prioritera sig själv. Kanske behövde jag vila och göra en tidig kväll? Därför ska jag nu krypa ner och läsa lite tills jag slocknar. Vi ses!