Kalasdag!

Jobbdag igår med möten och Rotarylunch. Hade en träff med Äldreomsorgen på Brinken och passade på att eftermiddagsfika med Malin ute i solen. Härligt!
 
Avslutade dagen med att lämna bilen på Forslunds och promenera hem nästan sex kilometer. Det brukar gå fantastiskt bra men nu fick jag så dj-a ont i hälsenan och jag har därför beslutat att åka till Kroatien på hälsoresa med gamla gympadojorna. Kan vara de nya som inte var bra - kan också vara jag som är urkass... Haha!

Idag har vi varit på 3-årskalas för fina systersonen Max! Han är en så härlig kille och vi hade med oss både mormor och många paket!
 

Max tog emot och jag tror att han direkt spanade in mormors paket som var störst...


Yezz! Full fart uppför trappan!

Älskade Max! Stort grattis på födelsedan' undebara unge!


Det blev mycket paketöppning och full fart då det kom fler gäster hela tiden. 


My fick också paket och här öppnar hon i köket tillsammans med kompisen Nicole!


Det blev en rolig mössa och bild på två spralliga tjejer!
 

Vi köpte vinterskor i Finland och mössorna kommer också därifrån. Och jag blev varm ända in i hjärtat efter att ha fått ha de här godingarna i knäet!


Mamma fick på sig en kalashatt... I bakgrunden ser ni mina fina syskon Malin och Roland. 


Och My pratade Pokemon med storkusinen Hannah.


Jag och syrran skulle ta selfiesar men det blev mest bus och skratt... Tur att det är så härligt!


En sväng till lekparken för nya bus!
 

Här grillar vi gräs eller nåt. På frågan om vad som var bästa presenten så svarade Max "Mössan"... Han är för väluppfostrad...


Hannah hade också med sig fyra månader gamla beaglen Nikita som var en söt och busig tjej!


Max avslutade med rullator-race tillsammans med mormor!

En fin dag med härligt kalas och gott fika. Nu har jag ägnat eftermiddagen åt packning och den är faktiskt klar! Har rensat bort många saker ur väskan men bävar ändå för vägningen imorrn. Jag packar alltid för mycket men man vet ju aldrig...
 
Ska bli otroligt skönt att åka till värmen och ägna en vecka åt sig själv med träning och hälsosam mat! Vi ses om ett par kilo... Haha!