Christines on tour!

Hemma igen efter ett par underbara och fartfyllda dagar med finaste vännerna i Christine Travels - och Knasen!
 

Här har vi plockat upp Åsa i Piteå och trion är komplett och redo för avfärd! Resegruppen är numera också förstärkt med Alma Christine som tagit en given plats.


Första stoppet efter ungefäääääääär... 15 minuter. Haha! Dags för frukost!


Klartecken från maskinisten! Bara att fortsätta!


Kort stopp igen för mätning av kroppshållning, rastning av nyaste medlemmen och ett evigt skrattande! Älskar att vi skrattar så att vi gråter! Man blir lycklig ända in i själen och endorfinerna bubblar i kroppen!


Åsa tog med en jättejättestor handduk till Alma... Haha!


Nytt stopp för lunch och här har jag än en gång lyckats med parkeringen. Ja, det är som att jag och Knasen jobbar bra ihop och fem cm till skylten får väl betecknas som godkänt?


Sista stoppet i norr och nu landade vi för kvällen vid havet i norr! Underbart väder och ljumma vindar!


Sol, vind och vatten!


Vågbrytare av rang.


Riktigt fint och vi taggade ner ordentligt.


Lite kultur på kajen...


Och en lada längst ut som hade åtskilliga år på nacken. Vackert.


Sjämärke.


Bryggor med patina.


Alma Christine poserar vid vattnet!


Mossa - växer inte på oss i alla fall! Haha!


Dags för bubbel och lite middag! Vi skålade helt rättvist - för Christine!


Och jag blev bjuden på värsta plockmaten! Suuuuuuveränt gott och vi satt ute och åt läääänge. Och mycket... 


Prat med glimten i ögat och en och annan ny idé att jobba vidare med!


Och ännu fler skratt! Love it!


Ett par parti Yatzy (Christine vann!) och lite roliga filmer i slow motion avslutade kvällen.


Idag vaknade vi upp till (kaffe på sängen... Mmm... Tack!) och mer sol!


Jag och Åsa tog en härlig skogspromenad med Alma - och försökte vara oss själva för en stund... Ja, vi tog selfies... Haha!


Mindre lyckat försök blev ändå det mest lyckade med solen i bakgrunden. Skippade selfietanken och tog istället en bild av Åsa med solen som gloria:


Gick ju jättebra... Haha! Men hon blev så söt att den ändå blev bra!


Shopping i Finland där jag siktade på ett märke som borde göra Oskar nöjd?
 
Och nu är vi hemma igen! Härliga dagar med fantastiska vänner och massor med prat och skratt! Tusen tack för att just ni finns i mitt liv!
 
Nu laddar jag för en arbetsdag, en kalasdag och sedan drar jag faktiskt till Kroatien! Godnatt världen!