Ännu en hälsodag...

Life goes on i Tucepi! Den här dagen började bra med lite sovmorgon (eller kallas det att försova sig?) och sedan en timmes hälsolära där vi fick lära oss mer om musklerna och vilka som är viktiga att stretcha för att få balans i kroppen och se till att den håller länge.

Härlig miljö och skön konstgräsplan.

Om man ser till allt jag lär mig hela tiden så borde jag ju se bättre ut - men det sitter inte riktigt ihop. Sedan blev det solen och poolen ett tag innan det var dags för vattengymnastik i havet. Joo, det är körigt ibland. I afton var vi kanske lite medtagna av solen eller så är vi aldrig helt normala...

Jag fick lite trassel i väskan... 


Och Mie fick linnet på skallen. 

Anki däremot är bara hur snygg som helst!! Underbar ryggtavla!
 
I afton var det egentligen dansgympa men jag ville så gärna testa att springa en runda igen i mitt eget tempo. Sent igår kväll gav sig Anki på min häl och baksidan på låret där det faktiskt är något som inte är bra. Hälen är inflammerad och jag måste ta mig till en naprapat när jag kommer hem - men så länge den funkar kör jag på.
 

Strandpromenaden tar slut efter 2,5 kilometer och då blir det så här vackert och rofyllt!


Stilla och lugnt!


Och en aning svettigt...


Vackert på vägen tillbaka! 

Nu har jag stretchat och piffat till mig för en middag ute. Vi är lite trötta på restaurangen så ikväll kanske vi klämmer en pizza... En hälsopizza såklart...