Nya uppdrag och idéer!

Veckan har börjat bra och inleddes med kreativ möteseftermiddag i måndags! Om allt går vägen leder det till kommande heldagsföreläsningar med en kollega. Kul! Det ska bli roligt att testa något nytt och samtidigt lära mig mer. Jag tycker ju att jag har världens roligaste jobb då ingen dag är den andra lik.
 
Enda nackdelen är väl att man måste dra in pengar... Haha! Skulle ju helst ägna dagarna åt att skriva (och äta choklad...) men det håller kanske inte riktigt som affärsplan.
 
Idag har jag fortsatt jobba med material till föreläsningen och även dragit i lite andra trådar. Måste ut med material kring "Lyckligare nu" som jag också vill ska få ny publik. Nåja, det blir inga föreställningar förrän till nästa år så det är ingen panik.
 
Längtar också till lördag då det äntligen är dags för konsert med LALEH!! Ska bli magiskt kul att sitta på första bänk och njuta! Hon är som ett mirakel hela hon! Städade i söndags och spelade hennes musik HÖGT som uppladdning! Dessutom kommer Oskar hem för att hänga med och vi har bjudit hem ett gäng på middag innan. Kan bli hur bra som helst!
 
Nu måste jag ge upp för idag. Stänger av jobbet och går till sängs med Jojo Moyes senaste bok... Inte fy skam det heller!