Härliga dagar!

Mysigt umgänge och härliga dagar i storstan! Men vi är väl inga partypinglor direkt. Joo, snygga och glada - men inte ute på något större nattliv. 


Igår var vi lite sega efter mässan och Anki hade gjort en fantastisk köttfärssås så vi bara åt och surrade hela kvällen! Fina tjejer!
 

Fina Anki som tar emot oss alla! Du är ju bara bäst! Stort tack från oss alla!

Och tack för sällskapet alla fina:


Li!


Ann-Katrin!


Camilla!


Lena!


Mona!


Theo...


...och Loffsan!

Idag har vi varit på stan och jag gick en sväng för mig själv för att få njuta hur länge jag ville av favoritaffären Cos! Och det blev än en gång ett lyckat besök... :) Men det var rätt mycket folk på stan.


På NK var det köbildning. Men till vad?


Till jultomten... Föräldrarna fotograferade och barnen var jättenöjda...


Nääääää.... Tacka för det! I knäet på en okänd skäggig gubbe... Storasyster tittar lite överseende. Och jag var glad över att våra barn nu är stora! Haha!


På väg tillbaka över Riksbron! Ja, en selfie är ju ett måste som avslutning!


På väg genom Gamla Stan!


Julmarknad på Stortorget - inte helt ensam. 

Mistlar... Ja, jag väntade i en kvart men några kyssar fick jag inte... Haha! Bara att gå hem... 
 
Nu laddar vi om för en middag på Formosa och imorrn vänder vi hemåt. Fina dagar med fina tjejer!