Hälsohelg!

Igår åkte jag ner till Stockholm för en riktigt myshelg! När vi anlände tog Anki emot med en god hemlagad lunch - och med köttbullar i magen orkade vi också en sväng på stan. Vilken tur... :)
 

Ett par norrländska nissor på vift i storstan missar heller inte ett fototillfälle...


Jag och Ann-Katrin fick med oss ett par påsar på Zara och sedan strosade vi runt. Här fastnade vi framför NK:s julskyltning som är rätt exklusiv.


Andäktiga barn! Undrar kanske "Vad tar ni för valpen där i fönstret?" 


Men valpen hade redan hittat en ägare...


Vackert dekorerat är också huset!


Skridskobanan i Kungsträdgården är ju för härlig! Tänk om vårt torg kunde se ut så här?


Hemgång över skeppsbron.


Vacker vy mot slottet!

Det blev en skön kväll igår och vi satt bara hemma och softade, beställde panpizza och ventilerade lite viktiga livshändelser. Även om man är i Stockholm så finns inte alltid energin till ett spännande nattliv. Vi är ju faktiskt här för att ta det lugnt. Och gå på hälsomässa!

Vi startade upp tidigt och var på plats redan vid niotiden. Började med att få massage och sedan hade jag turen att stöta på finaste Lisa Renberg i en av montrarna:


Himmel vad du är saknad Lisa! Hon har en energi som smittar och jag älskade hennes Indoor-pass! Nu sålde hon lite probiotiska artiklar och jag köpte naturligtvis en olja. Kul att ses!

Lagom mycket folk men full fart på affärerna. Vi shoppade lite prylar, träningskläder och annat som man inte kan vara utan. Humöret var på topp!


Men i den här montern var det någon som softade... 


Anki shoppar!


Och överallt var det folk som var "fitta"...


Typ tvillingar? Haha!

Hälsodelen var riktigt bra - men fitnessidan hade vuxit sedan sist och är nu jättestor. Lika biffig som en del av killarna i montrarna...


Här körde man ett stenhårt pass!


Ivrigt påhejade och supersvettiga! Jag kände mig inte så sugen... 


Pumpade rumpor!


Onormalt biffiga ben...


Muskler, muskler, muskler... Tror att hälsodelen kanske passar mig bättre.


Mera muskler...


Och t-shirts. "Hug me, I'm stink free"!


Ja, killen i kassan hade en likadan - och jag var nära att gå fram och provkrama...


Mycket proteinpulver...


Anknäbbar...


...och sportdrycker. 

Kul att titta på folk och se killar som inte kan få ner armarna - men vi drog hem när vi blev trötta och jag sov en timme i afton för att ha energi till den kommande kvällen.

Nu är brasan tänd i Ankis fantastiska lägenhet och maten står på bordet! Ha en fin fredagkväll alla!