Mors dag!

Vilken härlig helg vi har haft! Fått umgås och jobba och slappa och promenera och mysa med finaste Oskar! Saknade Emilia men hon har varit med oss i tanken! <3
 

Vaknade till i husbilen och ganska snart knackade det på dörren; Där stod Oskar med nybryggt kaffe och en glättad tidning med massor med grilltips och recept. Helt perfekt! "Det är så enkelt att göra dig glad", säger sonen. "Man behöver bara komma med kaffe..." Haha! Joo, så är det nog. Jag blir verkligen så glad när någon tänker på mig!

Och idag hade familjen tänkt till lite extra då det var Mors Dag (eller "Morstag" som de sa när de var små...). Emilia var med på distans och grabbarna hade förberett goda mackor, melon, brieost, parmaskinka, kaffe och dessert och bjöd ut mig på brunchpicknick!


Jag fick åka ut till Lövskär. Vackert vid havet!


Här har vi satt i oss en del av det goda men faten skulle bli tomma innan vi var klara!


Lite smörgåskastning hör till och tro det eller ej, men ett kort tag ledde jag med sex studs! De övriga stenarna kastade jag dock hur som helst... Haha! Jag är inte bra på det där längre.


Smörgåskastning är annars barnsligt roligt. Man måste be att alla kollar innan man kastar för att vara säker på att få resultatet godkänt... Haha! Det tog inte lång tid för maken att komma ikapp och hela tävlingen slutade med vinst för Oskar som nog fick åtta. Bra där! 


Den gamle och havet.


Den unge med snapchat och Bob Hund.


Mitt på dagen åkte vi tillbaka och landade i stan för att komplettera lite. Ebenezer är ett så fint hus! Eller o det nu är Fritz Olssons... men fint!


Sovrummet fick fler och nya kuddar och täcke, byrå och ännu en tavla.


Sonen som sovit gott längtade nog efter att lägga sig igen! Men vi hade ju lite jobb kvar där båda badrumsskåpen skulle bytas ut och tavlor upp. Det har borrats och våndats en del de här dagarna men det har varit så otroligt roligt! 

Vi avslutade med lunch och kaffe! Här ser maken lite klurig ut men jag tror att han faktiskt är mest glad över att inget av skåparna trillat ned... Haha! 

Tack för mysiga dagar Oskar och att vi fått vara där för dig! Det är hur roligt som helst att bara få vara tillsammans! Jag känner mig lite trött efter hektiska dagar - men mest tacksam, älskad och harmonisk! Tack för allt! Älskar er! :)