Shopping!

Känner mig friskare och firade det idag genom att åka till IKEA! Inte helt fel om ni frågar mig... (men det gör ni kanske inte...) Vi skulle köpa ett par saker men kom ut med en hel vagn med prylar som vi inte hade en aning om att vi behövde. Inte särskilt ovanligt. Vi är duktiga båda två i den här butiken och det var perfekt att hitta lådinredning till köket och annat praktiskt. 
 

Surt väder. Glad kvinna. Haha!

Till lunch var vi lite vilda och tog lax istället för de obligatoriska köttbullarna. Om laxen säger jag att det ju inte är fel med köttbullar...
 
Den såg bra ut men smakade ingenting. Trodde att jag hade en saltfri dag... 
 
Sedan hem och vila en stund innan jag åkte och shoppade till mamma som behövde underkläder och annat hon saknar på lasarettet. Hittade bl a en poncho som var så fin. Kan vara skönt om axlarna när det känns hurvigt. Hon lät lite ynklig i telefon i afton men blev piggare under tiden jag var där och satt kvar i TV-rummet när jag gick. 
 
Och nu ska jag jobba lite innan det blir sängen. Bra dag men shopping är också påfrestande så vi är lite trötta. Imorrn ska jag klippa mig och jag lääääängtar!