Oj då...

Jobbtimmar, klippning (och rejält med färg!), jobbmöte i sooooolen och sedan några ärenden och så var dagen slut! Vad hände?
 
Ibland tycker jag att tiden går så otroligt fort men det enda jag ångrar idag är att jag inte avsatte en timme till promenad runt broarna när vädret nu var så fantastiskt! Det här är den bästa tiden på året! Men det kommer fler dagar...
 
Ska packa ihop lite oömma kläder ikväll inför en målarkurs i Vedic Art i Piteå i helgen. Känns väldigt spännande och lustfyllt att få måla under ledning och utan att prestera. Får återkomma med en rapport! Vi ska tydligen få kludda ordentligt så jag längtar.

Att tiden går fort och att man ibland snurrar in sig i helt fel saker eller gör dem onödigt komplicerade fick jag en påminnelse  om när jag skulle laga middag. Den som hanterat den här broccolin måste ha haft en knepig dag:
 
Många varv med gummibandet som nästan inte gick att få loss... Någon kanske inte gillar broccoli?
 
Annars är jag just nu sjukt trött så jag ser fram emot att landa i sängen - även om 20.00 kanske är väl tidigt. Åtminstone om man tänker sova... Haha! Blir nog lite film för att varva ned.
 
Mamma har fått flytta till 26:an då hon mår bättre och inte längre är akut sjuk. Tanken är att hennes tillstånd nu ska stabiiseras innan de går vidare med eventuell gastroskopi och röntgen av kranskärlen. Det är väldigt påfrestande undersökningar (för hjärtat) så de vill helst vänta någon månad eller två. Tror att mamma längtar hem så det kanske inte blir så många dagar till innan hon själv kan vattna blommorna och pyssla där hemma. Blir bra!