8 mars!

Internationella kvinnodagen och även vår underbara dotter Emilias födelsedag! Vi skickar ännu mer kramar och massor med kärlek till dig! <3 Du har varit fantastisk ända från start!


Emilia liten... En otroligt söt, charmig och ganska bestämd liten tjej. Hon har alltid vetat vad hon velat och vred av sig mössan tre gånger på BB innan jag fick ner henne i liften då vi skulle hem... Förstod att hon var speciell redan då!
 
Emilia vuxen... Den snyggaste och mest kompetenta 26-åring jag vet! Må du alltid äga, tro på dig själv, följa dina drömmar, skratta, älska och njuta av livet!

Snart ses vi och jag längtar så mycket efter kommande dagar i Göteborg med heeeela familjen då även Oskar hakar på! Bättre umgänge kan man inte få!
 
Annars då? Ja, jag steg upp ur sängen igår afton, duschade, bytte sängkläder och bestämde mig för att vara frisk! Det gick väl sådär. Efter en tur med matshopping var jag helt slut och bara snorade... Men idag är det hopp om liv. Det mest skrämmande är väl att jag numera vaknar 07.30 på dagarna och känner mig rätt pigg... Haha!


Och läget i köket? Ja, allt funkar och vi har även valt mosaik. Tyvärr fick vi just besked om att leveransen är försenad till vecka 14... Jobbigt när man bara vill göra klart!

Mamma då? Ja, hon är fortfarande kvar på lasarettet i Skellefteå och de utreder hennes tillstånd och medicinerar magen. Jag var där idag, surrade och höll handen då de skulle ta flera blodprov. Ibland är hon arg och tjurig som ett barn men innerst inne tror jag att hon känner sig ensam och lite rädd. 

Hon mår bättre men är inte utskrivningsklar ännu. Kanske blir det en sväng till Umeå för en kärlröntgen men vi tar en dag i taget och hoppas på det bästa. Vi måste ju snart komma oss ut på en liten shoppingtur så här inför våren! Idag var hon t o m sugen på att köpa en iPhone... Den såg jag inte komma!
 
Mamma har ju sina sidor - men det har nog å andra sidan jag också... Haha! 

Men jag mår bra och känner mig nöjd över att jag haft ett lager av vitaminer och mineraler att ta till för att snabbare tillfriskna från förkylningen. Jag är övertygad om att det hjälper. Det och massor med kärlek! Vägde mig också igår och vågen står fortfarande ganska stilla efter min CellReset.

Tur att man också nått en ålder där man inte längre behöver vara trådsmal utan förstår att man duger som man är och att insidan är nog så viktig. Såg den här annonsen och den som tror att det är 10 kilos skillnad mellan bilderna måste vara blind - eller desperat...
 
Den du - på fyra veckor... Haha!
 

Nej, jag fortsätter att känna mig glad och kanske, kanske, kanske beror det också på att vi ska åka till Umeå imorrn och gå en sväng på IKEA... Haha!

Ha en fin kväll alla! 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Krya på dej hälsningar till din mamma Annie och även till dej.Aina och Asta

Svar: Tack snälla! Jag mår mycket bättre och mamma var också rätt pigg ikväll! Känns som om om det går framåt! Tack för omtanken!
Monica Lindgren