Mellandag...

Jag vaknade men det var också allt. Inte i någon vidare form, inte särskilt utvilad och inte på något vidare humör.  Men varför? Jag har försökt analysera mig själv men det är svårt att förstå hur jag tänker... Haha!

Kan också bero på något helt annat... Haha!
 
Nej, det är inte så illa som det låter. Kände mig bara trött och slut och lite låg. Kan ha ett par tänkbara orsaker som t ex att jag sökt igenom båda kontoren efter ett gäng bilder och bläddrat igenom dokument och saker från en tid när jag inte mådde så bra. Kan muskelminnet vara så starkt? Jag vet i alla fall med bestämdhet att jag aldrig vill vara med om samma skamfyllda och sorgliga period i livet. 
 
När jag väl insett detta mår jag bättre (jo, jag är en känslomänniska av Guds nåde...). Jag firade framgången med att skolka ett par timmar och lägga mig i sängen och läsa. Kändes uppfriskande! 
 
Sedan åkte jag och maken iväg på en shoppingutflykt (utan att shoppa) men det är ju roligt att kika på saker också (fast påsar är roligast...:P). Avrundade med att ta en tur till Tuvagården och fika med syrran, hennes kompis Anna och deras söta barn!


Efter goda kakor och kaffe lockade lekparken och här har Malin tänkt gunga iväg Max, My och Li till månen och tillbaka... Haha!
 

Björn valde att köra bilen och bjöd alla på skjuts.
 

Max och Li trivdes - han lite galen...


...och hon lite söt! Ja, han är ju också söt! Hur skriver jag egentligen? 
 

Tuffa åkturer i bilen där vägen var guppig och ingen kunde sitta stilla.


Det var heller ingen som kunde titta in i kameran så jag gav upp... Barn i lekpark på eftermiddagen leder för mig oftast till oskärpa så det var snarare ett HH-fel av fotografen.

Hem till eftermiddagens höjdpunkt: Landskamp!


Vi har förberett oss ordentligt!


Men gick tyvärr, precis som landslaget, i väggen igen...


Tror ändå att vi hade varit en frisk fläkt i laget? Haha! Det hade kanske varit värt en flygbiljett SFF? Nu står vi iaf där med skägget i brevlådan efter förlust mot Italien och det var synd. Men på't igen! Nästa gång SKA vi skjuta ett skott på mål också...
 
Jag är helknäpp. Jag vet. Mellandagar gör så här med mig. Längtar därför tills imorrn!