Lite trött...

Dagarna går rasande fort nu. Inte för att jag direkt rör mig särskilt snabbt... Haha! Men igår hann jag t ex både jobba och äta lunch. Bra va? Och får man göra det tillsammans med Mie på Stadskällaren där det även serverades confiterat anklår så blir man glad - både över sällskapet och maten!
 
Vi skulle ses för att prata om ett gemensamt arrangemang och jag var aldrig rädd... Hon är bara så proffsig och jag känner mig i goda händer. Kommer att bli en kanonkväll!
 
Sedan blev det en hel del shopping. Ja, till jobbet. Fast det gör ingenting. Jag blir tydligen nöjd bara jag får bära hem påsar! ;) Nu har jag bunkrat halva kontoret med prylar så det börjar bli dags för skarpt läge. Eller åtminstone en lagerlokal... Haha!
 
Vi har förberett musik, beställt arr, gjort filmer, införskaffat dekor och en hel del annat som behövs. Dessutom ska det lösas frågor om både teknik och personal så det räcker till. Gjorde en ny arbetsplanering igår kväll och det var skönt att rensa i alla anteckningar och sammanställa för att skicka ut till alla.

Idag startade jag med en massa telefonerande och åkte sedan för att plocka upp mamma som hade tid på Vårdcentralen.
 

Hon var vid gott mod och tyckte nog att det gick riktigt bra då alla värden var som de skulle. Skönt! Det kommer fler undersökningar men det är bara bra att hon blir genomgången så att både hon och vi slipper oroa oss.

Iväg sedan för ett lunchmöte kring ett nytt projekt som jag ska börja spåna på. Det är något jag vill göra tillsammans med Åsa så det kommer inte att dra igång förrän efter semestern. Just nu har vi båda mer än fullt upp. Men det var ett väldigt trevligt och mycket inpsirerande möte så jag ser fram emot fortsättningen!
 
Just nu ser jag mest fram emot sängen då jag känner mig lite trött efter en kväll med pappersarbete för att hinna ikapp och avsluta annat. Men snart är det semester och nu längtar jag otroligt mycket efter ledighet och hjärnvila!