Jobb å sånt...

En ganska vanlig dag med arbete och jobbfix. Haft ett bra möte med kund och fortsätter planeringen enligt senaste riktlinjerna. Känns som om det kommer att bli en bra tillställning!
 
Hann en sväng på stan för att beställa tyger och jaga runt för att leta en del saker som jag faktiskt visste att jag behövde. Men allt går kanske inte att hitta på hemmaplan. Ska fortsätta jaga på nätet.
 
Tänker en sväng på stress. Jag är inte så stressad just nu men vet ju att jag varit i ett farligt land där det kändes som om jag skulle spricka när jag möttes av ännu en prövning. Vi människor är ju olika och har också olika stresströskel. Dessutom är vi ju bra på olika saker och därför också stressade av helt olika uppgifter. Det enda man ska vara helt säker på är att alla blir stressade av nåt'. Är det inte Beach 2016 så är det satadatorn... 
 
Åkte förbi en kompis som bråkat med sin dator och när det gäller inskickande av uppgifter till myndigheter så kan jag faktiskt förstå att folk då och då slänger ut datorn genom fönstret... Det är knepigt och svårt att skriva precis det man vill då allt ska inrymmas i redan färdiga fack där man inte heller kan ta tillbaka en lämnad uppgift. Jag hoppas att jag kunde bidra med något och tackade min lyckliga stjärna för att inte just jag var stressad när jag fick en fråga om hjälp.

Villfarelser gör det igen... Haha!
 
Imorrn har jag bokat in flera saker men är inte särskilt stressad över det. Kan bero på att två av tiderna gäller klippning och fotvård... Ja, man måste ju hitta tillfällen där man också kan återhämta sig och njuta lite!