Tillbaka i selen!

Full fart framåt! Skrivjobb och inläsning under dagen för kvällens show med paus för lunch med representant för torsdagens jobb. Har fått bra info och jag gillar verkligen att specialskriva texter om andras verksamheter. Det gör underhållningen mer unik och igenkännandets glädje är svår att slå. 

Avbrott i eftermiddag också för ett pass Yin Yoga och det var nog vad min stressade mage behövde. Kroppen blev betydligt lugnare och då funkar hjärnan också bättre. Snöskottning som avrundning innan det var dags att byta om.
 

Premiär för Emma 2016 och hon var laddad när hon kom till Scandic! Ja, här visar hon glatt upp näshålen... Haha!
 

Här försökte hon ta en selfie tillsammans med publiken... Gick sådär...


En Footie med LRF:s verksamhetschef...


...och en selfie som han faktiskt ville ha! Otroligt... Haha!

Jag gjorde en liten vigselförrättning då de ska gifta ihop två regioner och det blev väldigt uppskattat. Jag hade kul själv också - känns bra att komma igång.
 
Kom ut till snöoväder men varm bil. Jag älskar bensinvärmaren! 
 
Nej, nu blir det sängen för att vakna utvilad imorrn. Mer skrivjobb, lunchmöte, packning och en intressant kväll med Kasam-gänget då vi ska få lära oss mer om Psykisk ohälsa och hjärnans affekter. Ska bli spännande!
 
Tack för idag alla och sov gott!