Dag 3 - mår fint!

Gör man en utrensning så får man räkna med lite underlig mage men det är som vi brukar säga: "Onschka ska ut!" Haha! Det blir nog bra när det gått några dagar. Jag har i alla fall inte fallit för några frestelser och det känns bra.
 
Seg start (jag äääär trött på förmiddagarna) och ganska mycket mys idag med gulliga barn. Sedan jobb hela eftermiddagen och kvällen. Har precis gjort materialet klart och klockan är snart midnatt. Jag har arbetstider som en tonåring - men det är tur att jag får välja själv... 

Åkte till Anna efter lunch och promenixade med henne till förskolan och hämtade knoddarna! De gick själva nästan hela vägen hem utan att gnälla. Så duktiga!


Alma i täten!
 

Och Leo inte långt efter! 

Tvilligarna har blivit så stora och jag förstår att familjen har fullt upp även om de tillbringar tid på förskolan. Att börja jobba efter barnledigheten är nog den tuffaste perioden i livet. Var man än befinner sig är man på fel ställe... Lätt att stressa upp sig men det är tur att de är två som delar ansvaret. Jätteroligt var det att träffa Anna och jag ska passa på fler gånger. Skönt med miljöombyte och en promenad! Kramar!!
 

Och kramar fick jag också av Leo innan jag skulle åka hem!

Alma är lite mer reserverad men några glada miner fick jag i alla fall! Fint med vinter och statiskt hår... 
 
Sedan åkte jag på Maxi och handlade (får ju inte dricka mineralvatten som innehåller salt så jag har skaffat mig en Soda Stream) - och där stötte jag på Malin, Martin och Max! Nästa gullunge och mer kramar! Kramar och söta barn är fantastiskt bra för hälsan!
 
Nu knoppar jag in och är kanske lika seg i starten imorrn? Haha!