Såååå nöjd!

Heldag med stök i köket igen men först en rejäl, och faktiskt välförtjänt, sovmorgon! Kunde höra maken och snickaren surra på men valde att bara softa en stund innan jag drog igång. 
 

Bläddrade igenom mina bilder i telefonen och hittade en som Malin tog av mig och Max när han inte ville att jag skulle åka hem... Gulle!


Hittade också recensionen av "Jompa och Jag" som jag sparat. Fick verkligen fin kritik för mitt första regiuppdrag och önskar att premiären av "Istid" inte hade bilvit framflyttad. Då hade Micke haft en veckas lugn och ro inför premiären. Nu var han lite stressad och gjorde en del småmissar men han borde ha landat nu och på tisdag spelar han i Burträsk! Grattis till er!


Och tack från mig för fint regiberöm! 


Härligt!
 
I övrigt har vi städat och röjt i vårt fina kök som nu är klart så när som på bänkskiva och inkopplingen av blandare, spottar och diskmaskin. Det kommer till veckan. Men det återstår massor med saker som ska packas in i skåparna... Men det blir inte mer idag. Dags att fira med skumpa till middagen!
 
Tur att fina Malin skickat spagetti och köttfärssås för idag hann vi inte ens tänka på matlagning. Gott som tusan! Och nu har vi vräkt i oss glass också... Mmm...

Såååå nöjd över att köket är på plats och blev precis lika fint som jag hoppades! Nu blir det Mello!