Platta bröst och pigga pojkar...

Klurig rubrik va? Jag är så ju sjukt fyndig! Haha! Not... Mest sjukt trött faktiskt. Därför försov jag mig lite i morse och kom två minuter över åtta till mammografin - men fick klämma ihop brösten i apparaten i alla fall så nu är jag lite plattare men glad ändå över vår fantastiska och förebyggande sjukvård!
 
Och när jag kom hem så dök snickaren upp igen vilket gjorde mig ännu gladare! Bogården samarbetar med Monteringen - ett företag som lägger golv och sätter in kök. Det är väldigt bra då man gärna vill ha full rulle på bygget när det väl kommer igång. Att vänta på att få tag i hantverkare är ju inte kul.
 

Här är Anders på G med skåpstommarna! Lovely!


Och just nu har köket kommit ännu en bit och vår elektriker Mikael från E/S knyter ihop sladdarna! Pigga grabbar båda två som jag försöker serva med mineralvatten och kaffe. Några bullar fick jag inte bjuda på och det var nog lika bra - då slipper jag frestas själv också.

Det går med andra ord så bra att vi kommer att kunna ta in köksbordet imorrn och börja städa av igen. Ser verkligen fram emot slutresultatet! Jag är som en barn på julafton, men håller mig borta så att de får jobba ifred. Fick höra om ett par tanter som var så glada över sällskapet att de satte fram stolar och kaffe för att sitta och titta på "underhållningen" när det monterades... Haha! 

Jag försöker passa på att titta ut istället och det är full fart på talgoxarna! 

Har jobbat lite, gjort och beställt visitkort och ska ta tag i pappersarbetet innan städningen kommer igång. Hör ju hur det sågas och skruvas och det är som ljuv musik. Det betyder att arbete utförs - men att det inte är jag som gör det... Haha!

Det blev ett visitkort - lika ego som mitt företagsnamn... Men det är ju ändå jag som är själva produkten. Glad att jag tog en bild medan jag ännu hade lite färg kvar i ansiktet. Nu längtar jag dock efter vårsol och grillad korv!