Lycklig igen!

Det blev mycket gjort idag även om jag helst hade velat sitta ute och njuta av det vackra vårvintervädret. Den här tiden på året är bara såååå ljuvlig! Men jag hade ju bokat in föreställning efter lunch på Medlefors och då var det bara att göra sig i ordning.
 
En lycklig profil redo att gå upp till Utsikten i höghuset på Medlefors där jag spelade för Stödpersoner inom psykiatrin. Ett gäng fina människor som ställer upp för andra som har det tufft. Känns otroligt fint att få dela med sig av mina erfarenheter - och det hoppfulla nuläget!
 
Sedan svängde jag förbi mamma som verkligen är dunderförkyld, andfådd och tungandad. Ska se om det blir vårdcentralen imorrn. Hämtade också lite räkningar som nu är betalda. Har fortsatt med pappersarbete och lite stök i köket - men där är det mycket som ska plockas in i skåparna så det blir gott som räcker hela veckan. Längtar verkligen efter att komma i ordning igen - och att få bänkskiva och vatten... Men nu är det nära!
 
Lite renskav med kantareller har jag i alla fall tillagat på nya spisen som fungerar alldeles utmärkt! Imorrn får jag testa ugnen som också har ånga. Det blir spännande. 
 
Har varit trött hela veckan men just nu är jag alldeles för pigg för att tro att jag ska somna tidigt. Blir en Maria Lang som avslutning tror jag. Hoppas att ni alla haft en magisk dag!