Firande!

Invägning idag och -6,4 kg! Braaaaaa! Nu gäller det att hålla i så idag har jag firat men ändå undvikit kolhydraterna. Behöver ju tappa några till... Men mår otroooooooligt bra! :)
 
Började med att åka på teatern och repetera med Micke som ska ha premiär imorrn. Han är bara för bra så det är verkligen bara småsaker vi har förändrat. 
 
En otroligt charmerande estradör och en såååå bra skådis!
 
Vi käkade lunch på Nordanågården och jag åkte sedan hem för att sätta mig med programmet som inte skulle hinnas med på teatern. Det är ju klart att jag vill att han ska få ett program imorrn så jag fick dra igång "pappslöjden"... Haha!

I afton kom också rörmokaren så nu är diskbänken ute. Samtidigt hade jag ju planerat en god middag då jag verkligen ville fira och äta det jag längtat efter. Lite märklig miljö är det dock...
 

I denna röra är spisen den enda platsen som fungerar. Här stekte jag hjortfilé, gräddstuvade kantareller och rostade grönsaker som broccoli, selleri, sötpotatis, blomkål, lök och paprika.

Helvetet så gott! Jag kanske är jävig och väldigt lätt att tillfredsställa efter en sådan här månad - men så sjukt gott trots att det egentligen inte var särskilt salt. Jag var värd det här idag. Och även maken som fyller år imorrn och fick se det som sin födelsedagsmiddag. Imorrn är jag ju på premiär.
 
Nöjd med mig själv och dagen ska jag nu knoppa in så att jag orkar stiga upp och gratulera Ulf! Kanske också unnar mig en liten bit tårta... Sedan blir det jobb och umgänge med Åsa som också kommer till föreställningen! Kul!