Dag 9 - Showtime!

Nu börjar det här med dieten vara en skrattmatch. Hela kroppen mår gott och det är så enkelt eftersom man alltid vet vad man ska äta, hur mycket och när. Fast nu inser jag att jag ska äta lunch ute både imorrn och på fredag och då blir det till att ringa och be restaurangerna steka en kycklingfilé utan salt... Nästa utmaning, 

Annars har det varit en bra dag. Träningsvärken börjar ge sig till känna och det känns skönt. Skulle gärna tränat både ikväll och imorrn men jobbet måste gå före. Ikväll har vi äntligen spelat "Lyckligare nu" för en fantastistkt fin publik! Många Lövångersbor hade tagit sig till stan och det känns ju jätteroligt. 
 

Nervöst? Näääääeeee...

Hade längtat efter en dag med Kågis igen och det blev precis så kul som jag trodde. Två månader sedan sist gjorde att vi också drog igenom allt i racerfart på eftermiddagen. Och det satt! Såååå roligt att spela ikväll! Jag kände mig så lugn, trygg och tacksam. Jag har världens roligaste jobb! Imorrn spelar vi igen och det finns ett fåtal platser kvar om någon är intresserad.

Jag laddade nog på ett bra sätt också med en timme på Fothälsan där fantastiska Susanne gjorde underverk med mina fötter! Nu kan jag gå hur långt som helst! Haha!
 
Härligt var det också att köpa färska tulpaner med lite videkissar... Våren är på intågande och det gillar jag skarpt!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innen det är dags att knoppa in! Mossa, mossa på er alla människobarn!