Dag 8 - yoghurt!

Sovmorgon, invägning och 3,6 kilo lättare! Känns väldigt bra - men det bästa är ju att ha hittat en form av förändring som fungerar för mig. Piggare, mer harmonisk och glad för att det också finns ett mer långsiktigt program som inte slutar efter fyra veckor. Det är bara att köra på!
 

Dagens visdomsord kändes klockent! Jag firade med en stooooor kopp!

 
Och lunch med kyckling och grönsaker! Fantastiskt! Men jag tror yoghurten var det godaste jag ätit på länge... Mmm... Man måste kanske avstå från vissa saker för att verkligen uppskatta dem.

Annars har jag varit på soptippen, handlat mat och fixat lite här hemma. När man lämnar hemmet måste man också se till att ha med sig pulver för mineraldryck och annat man behöver. Upptäckte att jag tidigare köpt yoghurtmuggar från Sagaform som var riktigt bra:

Här tog jag med mig vatten också - men annars kan man fylla toppen med både pulver och skopa för att kunna mäta upp det man ska dricka fler gånger. 
 
Ikväll har jag tränat och fixat saker inför morgondagens föreställning, haft ett långt samtal med Oskar som jobbat första dagen på reklambyrån han fått jobb på och sett 30 grader i februari - även om det inte är någon favorit. Jag har aldrig längtat till Thailand tidigare och gör det nog ännu mindre nu. Intressanta karaktärer men lite deprimerande.

Nej, nu är ägg och morgonte kokat, frön blötlagda och kvinnan trött. Bara att krypa ner mellan lakanen!