Dag 22 - Vägning och resdag

Ja, det blev en lyckosam invägning imorse: -1,4 kg. Totalt -5,8 på tre veckor. Det är faktiskt jättebra när man både fått äta så mycket man vill och samtidigt mår som en prinsessa! Happy! Det finns mycket mer att ta av men jag lär mig för varje dag att vara mer och mer tålmodig. Det är ju bättre att göra en så här genomtänkt och långsiktig kur än att snabb-banta. Jag vill ju må bra också.
 
Lite gruvsamt var det dock att ge sig iväg idag med väskorna packade av allehanda prylar - både för övernattningar, föreställning och CellReset - men idag har det ändå gått riktigt bra. Kågis tycker att jag är väldigt underhållande som dricker drinkar och äter ägg och har mig på resan... 
 

Sa hejdå till maken och köket i morse! Tog en bild så att jag skulle komma ihåg hur de såg ut båda två. Han tog ingen bild av mig... Kan bero på att jag några minuter senare lade ut en selfie igen! Haha!


Här hade jag plockat upp Kågis för en turné till Västernorrland och Falun. Kul!


Maken har skickat rapporter från sitt arbete och förstår nu varför vi inte tog bort mattan förra gången... Var den limmad eller limmad?


Den här bilden fick jag med texten: "Tänk att ett spånplattegolv kan vara så vackert..." Själv blir jag orolig över att han inte vill lägga in något nytt golv nu... Haha!
 

Resan har i alla fall gått alldeles utmärkt idag. Har passerat både poliskontroll, renar och kameror utan att fastna någonstans. Men vi har inte haft bråttom och vädret har varit fantastiskt! Radiosändingarna har också varit oerhööööööööört roliga... Eller så var vi väldigt fnissiga?


I Umeå stannade vi för lunch och jag kunde plocka detta från buffén. Pillade naturligtvis bort paneringen på fisken och under den fanns det väldigt osalt fisk. Funkade.


Och bästa sällskapet har jag som får åka på turné med ljushuvudet Kågström! :)
 

Skuleberget. Ja, om ni tittar ordentligt till höger bakom skogen... Haha!


Vedabron.


Och igen! Jodå, det var Kågis som fick hålla i kameran.

I afton var vi framme i Härnösand och hade först tänkt se en föreställning men man är ganska mosig efter en resdag så det fick räcka med middag på hotellet. Och det blev väldigt lyckat!


Här har Mattias tagit plats i Matbaren med utsikt över vattnet. Han tog in en oxfilé som var magisk och jag beställde:


Saltfri rosastekt tonfisk på grönsaksbädd med en liten apelsinvinaigrette... Gott som tusan! Hade varit fint med salt men jag håller mig så länge jag kan.

Skålar i mitt citronvatten och tackar för en fin dag och en trevlig och jättegod middag!
 
Nu ska jag kika igenom texten inför morgondagen då vi spelar lunchföreställning här i Härnösand. Ska bli väldigt roligt! :)