Dag 20 - Mat igen...

Sitter och funderar på om jag har ätit kvällsmat eller inte... Måltiderna ska ju intas ungefär var fjärde timma men jag är aldrig hungrig längre. Idag har jag heller inte haft tid att känna efter. Vi har gjort en kanondag i köket och sitter nu äntligen uppfräschade och trötta i soffan där andra deltävlingen av Melodifestivalen pågår.

Jag skulle personligen kunna somna omgående men måste se vilka som går vidare. Skellefteå har ju David Lindgren i startfältet så vi håller tummarna. Mellanakterna har varit rätt kul ikväll. Jag gillar när man inte tar sig själv på för stort allvar och nyskrivna texter har verkligen skojat om både schlagerdivor och röstningsförfarande. Och Gina Dirawi är alltid en så lysande stjärna! 
 

Så här såg det ut i köket imorse. En del kvar...


I eftermiddag hade maken brottat ned alla spikar så att vi kunde bära ut skåparna.


Själv har jag hackat kakel hela dagen... Med hammare, kofot och en gammal morakniv - centimeter för centimeter. Jag ser nästa inte ens trött ut... 

Maken verkar dock ha gått in i väggen... Haha! Nej, han är bara nöjd att det snart är över. Eller snart och snart. VI ska bara köra bort allt, vänta in rörmokaren, skruva nya gipsskivor och riva golvet och så...

Nu har David gått vidare! Lovely! Och Wiktoria som också hade en så bra låt. Bättre startfält överlag ikväll och riktigt underhållande. Ja, jag är väl medelålders nu som bloggar om vad jag sett på TV... Därför avslutar jag med något som verkligen gjorde mig glad:
 

Finaste Alla Hjärtans-kortet kom med posten! Från My! <3 Så fint - Tack!

Och den här fina bilden måste jag rama in. Den föreställer My och Monica som fiskar. Det ser man ju! 

Fortsatt trevlig helg på er alla! Imorrn blir det till att packa också för måndag åker vi på turné. Kul! :)