Dag 18 - Jobb och snö...

Snö och vinter igen - men skönt ute! Vaknade otroligt utvilad efter en natt där jag sovit som en klubbad. Det intressanta med min CellReset är att jag sover så bra och är mer harmonisk utan att ta de avslappnande tabletter jag knaprat när jag varit som mest stressad. Det händer en hel del i kroppen när man rensar ut gammalt skrot. Positiva saker!

Idag bytte jag en vit dag mot en grön då jag hade bokat lunch på Bryggargatan och förbeställt saltfritt. Tänker att de inte bara vill servera en bit kyckling på en tallrik. Det känns kanske lite spartanskt. Fick i alla fall kycklinggryta med tomater och sallad som var jättegod! Glad att det funkar även om jag inte ska vara utan salt hur länge som helst. Man ska ju normalt sett äta salt så på en vecka får jag börja om - men jag tror att jag kommer att salta mindre framöver.
 
Hade i alla fall bokat lunchmöte med bästa Jögga både för att det är kul att ses och för att börjar planera ett stort projekt vi sk göra tillsammans. 
 

Fin-Jörgen! Vi har hittat ett så bra sätt att samarbeta och är bra på lite olika saker så det funkar klockrent! Han är dessutom en man med stort näverk och roliga idéer så vi spånar fritt och väldigt kreativt. Lunchen tog därför tre timmar... Tre glada sådana!


Sedan hem till snön och den kvarvarande skottningen. Det är vackert ute och snön såpass tung att det också blev en timmes motion.


Nöjd och rosig på kinderna! 


Det är fortfarande vackert i skogen och många träd kvar så jag hoppas att kommunens personal återkommer. Det blir inget kalhygge men en gallring sitter fint.


Den här björken kan bli kvar då den står på gränsen - men nu har vi släppt skogshuggarna fria så vi får se!

Nej, nu har middagen avnjutits så jag ska sätta igång med att skura tvättstugan. Känns rätt kul då man vet att allt kommer att bli bättre framöver!