Seeeegt...

Tiden rusar iväg - men inte jag... Haha! Känner mig seg och har ont i halsen, sover märkligt och är trött. Men jag smålever och har hållit igång ändå den här veckan. 
 
Satte mig och skrev hela söndag eftermiddag och det var riktigt skönt att komma vidare. Nu har jag dock ratat det mesta... Blir inte riktigt klok på min kommande föreställningsidé och skriver tills det känns rätt - och roligt! 
 
Måndag hade jag möten mest hela dagen och de blev både konstruktiva och trevliga. Avslutade med ett mördarpass med Anki i Kasamgaraget där vi körde cirkelträning. Vi var bara tre tappra själar, men herregud var vi jobbade!
 
Ja, ni ser ju... Mascaran helt utsmetad och vattnet uppdrucket. Haha! Det är skönt att ta ut sig ordentligt! 

Men jag har ju nåt' skit i kroppen så igår blev det behövlig yoga och idag ingen träning alls. Måste kurera mig först. Känner mig på det hela taget inte riktigt nöjd men kan inte sätta fingret på vad som är fel. Förmodligen är det bara mig själv... Men det är kanske som Alfons farmor sa; "Bara bra att man har lite tråkigt, så att det blir skillnad när det roliga kommer..." 
 
Ska fortsätta skrivandet och sänka kraven lite. Kollade almanackan som även idag var helt korrekt:


Så är det!