Liten röjning!

Känner mig oerhört nöjd! Startade redan på förmiddagen med att fortsätta städning och röjning av kontoret - och nu, så här innan middagen, är jag både klar och dushad!

Till barnen vill vi bara säga: Välkomna hem! 
 

Nu är dusch nr 2 i fint skick och handdukarna framlagda! Garderoberna är rensade och både återvinning och soptipp har fått sina andelar.


Kontoret har återgått till användbart skick och jag har torkat och dammsugit allt! Så skööönt!

Tror nästan att jag ska börja sitta där ute och jobba nu... Haha! Ja, jag hamnar oftast i köket eftersom jag ogillar röra att jobba när det ser ut som ett slagfält. Dags för middag!


Men kära Nyhléns & Hugosons... Om man paketerar 394 g lammytterfilé så borde det ha varit en stor, eller två små. Inte en stor och en sträng... Aaaahhhhhhgggghh! Men den är stekt och klar så nu blir det mat och TV-kväll med stora andelar Fredrik Lindström; Både På spåret och Ljust & Fräscht!


Fina ord idag! Känns som om jag kan säga förlåt till hela världen eftersom jag känner mig så nöjd och tillfreds. 
 
Imorrn blir det full rulle för då kommer Max och My! Synes när det finns tid över!