Life goes on!

Det har inte hänt så mycket sedan sist. Ägnade både söndag och måndag åt jobb då jag behövde färdigställa material - och framför allt börja skriva nytt! Det blir en ny humorföreställning nästa år men jag kan inte säga så mycket mer. Blir det som vi tänkt så är det jag och Kågis som ska kampera igen och det känns väldigt roligt!
 
Kommer självklart att spela fler föreställningar av "Lyckligare nu" (joo, efterfrågan finns fortfarande!) men vill gärna börja repa in nytt material. Gäller bara att få ihop idéer och text - men det är ju också en rolig utmaning! Återkommer när det börjar få lite form.
 
Jag har också inlett ett samarbete med utmärkte arbetsmiljöexperten Mikael Rehnberg och vi har satt ihop en föreläsningsdag, eller en "Evidensbaserad realityshow med workshopinslag". Det låter va?
 
Det blir en form av körkortsutbildning kring den sociala och organisatoriska arbetsmiljön. Arbetsmiljöverket har ju beslutat om nya föreskrifter så det känns bra och aktuellt att jobba med. Micke är dessutom en oerhört kunnig och rolig föreläsare. Vi har lite bokningar på gång så det blir spännande!

Annars rullar livet på. Har kört ett hårt träningspass ikväll så nu väntar väl dagar med ny träningsvärk... Haha! Men bättre det än ingen alls!

Mamma är också lite missnöjd så jag ska försöka åka förbi henne imorrn. Hon har en del "sämmerdagar" rent humörmässigt men att plötsligt bli ensamstående är nog inte lätt. Hon tycker självklart att vi ska vara där oftare men ibland har man ju fullt upp med att hinna med sitt eget liv...
 
Ja, ibland kör det ihop sig - men i övrigt mår jag bra så jag ska inte klaga!

På lördag får vi besök av Max och My och det ska bli riktigt myyyyysigt! Man får försöka tänka positivt och göra det bästa man kan av det man har:

Herregud & Co är så klockrena!