Sjuuuk...

Trött igår men det var nog också något annat som inte stämde. Vaknade sedan i natt av att magen gjorde uppror så antingen har jag fått i mig något olämpligt eller så är det helt enkelt magsjukan som slagit till. Därför har jag varit lite "vek" idag och hållit mig i sängen. 
 
Ställde in alla möten och har mest druckit fram till ikväll då familjen fixade middag och jag har ätit lite mat. Kan bli en bättre dag imorrn - och det kan också bli lite hockey på TV. Om jag får som jag vill...
 

Grattar dagens grillmästare på namnsdagen och tackar för maten!

Ulf hade också Emilia som assistent i köket där hon gjorde jättegod sallad med lime och koriander. 
 
Den här middagen blev så bra att jag kanske slår till och är sjuk fler dagar... Nääääeee... Roligast är ju att känna sig pigg så jag håller tummarna för det! Tack för fin service familjen! I'll be back soon!